Ur dvalan

Publicerat: 2010-03-05
Klockan: 14:46:51

Ja nu börjar jag vakna ur dvalan, brukar alltid vara så seg efter min 2 dygn men det är ju inte så konstigt! Intentivt 24/7. Ställde ingen klocka imorse men vaknade av att jobbet ringde och ville kolla om jag kunde ta kvällen! Tackade nej då jag för en gångs skull tänkte på mig själv :) starkt jobbat Lisa!

Somnade om en liten stund och masade mig sen upp för att äta frukost! Ringde ett samtal och fick glada besked:

Min älskade kusindotter "Skorpan" har idag klarat sin examen och är nu färdigutbildad och certifierad plattsättare! Hurra hurra jag är så stolt över dig hjärtat ♥



Hon har all anledning till att ta fram skumpan och fira ikväll, dels för att hon har fått yrkesbevis och dels för att hon fyllde år igår! Ha en underbar kväll gumman! Älskar dig!

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Komma ihåg dig?