Våffeldagen

Publicerat: 2010-03-25
Klockan: 22:26:28

Jobbat 7.15-16.00 idag, har varit en riktigt bra dag på jobbet idag, lugn och trevlig! Kom hem till min man som hade ett stort leende på läpparna och kaffet klart :) Satt och pratade lite skit, sen var det dags att laga mat. Idag är det våffeldagen men hemma på Looovestaigen bjöds det på pannkaka med sylt & grädde, mums!

Nu på kvällen har jag faktiskt inte alls gjort så mycket, tagit det lugnt och gjort klart "skissen/layouten" helt och börjat leta material, tur att jag har lite tid på mig för det här kommer ta ett tag :)

Nu efter nyheterna är det dags att sova, imorgon blir det bildblogg ifall jag lyckas dra igång mitt projekt här hemma! Godnatt ♥ 

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Komma ihåg dig?