Vilken miss!

Publicerat: 2010-03-28
Klockan: 14:19:24
Oj oj blev sent isäng igår kväll, vi gick och la oss kl 02.00 och tänkte inte på att ställa fram klockan 1 timme- vi glömde helt enkelt bort det. Vilket resulterade i en stressig "morgon" älsklingen väckte mig ca 10.15 och vi satt vi frukostbordet och snackade skit, när jag bläddrade igenom tidningen och såg ordet "sommartid" skrek jag rakt ut och kollade på klockan! Fredrik skulle ta tåget 11.36 vilket betydde att kl i sommartid vid frukost bordet nu hade hunnit bli 11.20.

Stackaren slängde i sig sin frukost, packade snabbt väskan och sen skjutsade jag ner honom till tåget som kom 2 minuter efter vi anlänt, puh! Ha ha, ja det är bara att skratta åt :) Vilken miss!

Nu har jag och grabbarna precis ätit lunch, det är ganska tomt i kylarna på en söndag så idag bjöds det på kokta ägg och havregrynsgröt :) Gott är det iallafall. nu ska jag sätta på lite bra musik och sen ta ett varv med dammsugaren och plocka lite i köket. Lite senare idag kommer också bilder- för nu är köket färdigtapetserat :D
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Komma ihåg dig?