Wow

Publicerat: 2010-03-16
Klockan: 10:17:52
Ja vilken helg det här har varit :) Oj oj oj. Lördagen åkte jag och Trulsa till stora metropolen för att kackla skit med kusinvitamin och familj, sen på eftermiddagen tog vi Taxi till hamnen för att kliva på Birka Paradise :) Åh vilken båtresa det blev, det som hände på Birka stannar på Birka :P

Vi vinkade hejdå till Trulsa som åkte direkt från hamnen till Öret och sen åkte vi till Kusinvitamin. Skorpan och jag fixade suprisemiddag och hade en riktigt mysig söndagkväll tillsammans ♥

Kom hem igår sen kväll, pussade på min älskade man och somnade sen ganska snabbt, är seg idag men känner ändå att jag börjar bli människa!
Postat av: mie
URL: http://floorballkeeper.blogspot.com 2010-03-16 / 13:41:20

Ja, jag håller med! Man blir helt slut efter kryssningshelgerna men förklara varför jag blir slut som inte ens åker med??? =)

=) =) =) =)

Tack för alla underbara skratt, tårar, kramar och snackstunder.


Postat av: jennifer
URL: http://inteklokihuvudet.blogg.se/ 2010-03-16 / 20:16:25

tack för tipset du gav mig. Tyvärr vägar jag inte ´prova mer just nu =)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Komma ihåg dig?