Yes!

Publicerat: 2010-03-08
Klockan: 22:15:12
Idag har det varit en bra dag, började dagen med en sovmorgon, en god frukost, några telefonsamtal och vila fram till på eftermiddagen då jag åkte in till stan för att äntligen klippa mig- blev riktigt nöjd :)

Efter frisörbesöket åkte jag hem för att ta en kopp kaffe, förbereda dagens middag och sen åkte vi till Avesta för att veckohandla och fika med Emma :) Trevligt som vanligt!

Kom hem och plockade upp allt för att sen sätta mig och göra klart alla papper- nu är det klart och ansökan till skolan läggs på brevlådan imorgon bitti, håll alla era tummar och tår för mig nu!!!

Vi har även fått bekräftelse och betalat så nu är vår resa bokad och klar :) Det känns som en evig väntan på att få åka, men tidpunkten är perfekt :)



Årets kärleksresa med min man går till vackra Rhodos :)

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Komma ihåg dig?