Det doftar ljuvligt

Publicerat: 2011-08-31
Klockan: 22:36:26
för bull mamma är i farten och nu på kvällen har jag haft tid att baka lite bullar, vi har pratat ett tag om att fylla på frysen så det finns goda bullar när vi får besök och nu är det gjort :)



Bakade kardemumma/Kanel bullar på beställning av min man, alltid frågar jag mig om jag ska göra "kanel eller vaniljbullar" men oftast brukar det bli vanilj på vår/sommar och kanel på höst/vinter :)


Efter ett långt givande samtal med kusinvitamin har vi sedan helgen försökt att "rucka" lite på Ellies rutiner, det har verkligen gett fina resultat och *peppar peppar* har vi nästan haft lugnt varje kväll nu, alla fina tips och råd har fungerat galant. Tack för att du finns- du är toppen ♥ 

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Komma ihåg dig?