Tantvarning?!

Publicerat: 2011-08-14
Klockan: 23:41:35
Nu var det ett bra tag sen jag skrev sist, har hänt en hel del kul sen sist :) Jag har jobbat, träffat vänner och myst hemma med familjen ♥ Det har även hänt 2 stora saker;

◊ Den 10 Augusti föddes Sanna & Johans fina lilla son Vidar, välkommen till världen lilla vän, ska bli så kul att träffa hela familjen sen :)



◊ Den 13 Augusti döptes lilla Amanda, det var ett jätte fint dop och trevligt fika efteråt, Ellie & Jag tackar för att vi fick komma :)
  

Idag har jag,Peter & Ellie spelat Bingolotto, det var premiär för det "nya" men jag vet inte riktigt vad jag tyckte, det gick för fort, 3 Bingospel på 35 min :/ Hm, men bingo är alltid bingo och det är ju skoj. Tyvärr vann vi inget trots att vi var farligt nära ett par ggr, bättre lycka nästa gång! Vi blev kallade för pensionärer idag, men det får vi ta ;-)  

Jag & Ellie va till Avesta på förmiddagen och fikade, sen hemma på Loovestaigen så kom Elin på en kaffe, nu måste jag sova! Hörs sen ♥
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Komma ihåg dig?