What a night

Publicerat: 2011-08-28
Klockan: 21:17:30

Igår eftermiddag åkte jag till Sthlm för att åka på "räkkryssning" och fira kära kusinvitamin som fyllt, hm (host host) 34 år ;-) Vi tjejer hade planerat in denna tur och jösses va kul vi hade, för att få en lagom utekväll och inte vara borta för länge så åkte vi med den vackra båten Vindhem som tog oss runt Sthlms skärgård på 4 timmar!

Det var verkligen jätte mysigt, fint väder, underbart sällskap och en riktig energi boost för kropp och själ, vi skrattade så vi storknade, dansade så svetten rann och sjöng oss hesa :) Hela kvällen var toppen!



Här är jag och kära kusinvitamin, hoppas du njöt av kvällen och att du hade det jätte kul, för det fötjänar du ♥

Tack Lollo, Linda, Susanne och Mikkiz för igår :)


Idag har det hänt grejjer på Looovestaigen, from idag har vi fått en ny "inneboende"- Kära Elin har fått en praktikplats i Falun så hon har tiggt om husrum :P Ha ha, Fam Roos/Falk får njuta av hennes närvaro i hela 10 veckor, kommer bli mysigt :) Så hennes flyttlass gick hit idag! Välkommen säger vi :)

Till middag idag hade min kära man gjort kyckling med ris & currysås! Han är bra han ;-) Nu kommer snart Thompa hem, Bellius sover, Freddan & Peppe spelar Skip-bo i köket, Elin springer fram och tillbaka på övervåningen och är nervös inför morgondagen och jag passar på att blogga ;-)

Hörs snart igen, tjing!

Postat av: Trulsa
2011-09-03 / 14:36:06

Tusen tack för att jag får vara er inneboende <3


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Komma ihåg dig?