Finaste Elin ♥

Publicerat: 2011-02-16
Klockan: 14:05:48
Nu är det dags för dig att lämna Sverige ett tag igen för att utforska världen. Jag är så stolt över ditt engagemang och din lust att upptäcka och lära dig nya saker! Du är en stark kvinna som kommer gå så långt i livet!

Sitter här hemma och tårarna rinner ner från mina kinder, har precis kramat dig "hejdå" men snart ses vi igen min fina underbara vän ♥



♥ Jag älskar dig ♥




Nu är det snart dags för mig att åka till Sthlm och gå i skolan och lära mig massa nya saker, ser fram emot trippen, trots att jag är väldigt trött! Hörs i helgen igen! Ta hand om er ♥
Postat av: Anonym
2011-02-16 / 14:44:11

Ååååå mammie vilket fint inlägg!!! Nu har jag precis flyttat över allting till en ny väska, det blev en lite större än en medelstor ;-) Tänkte att ska det va, så ska det va! haha, typiskt mig!! Men nu är jag helt färdig att bege mig och allting som jag vill kommer med! (Å pappie, även hygiengrejorna :)

Jag tänkte på en sak när jag läser din blogg....du är också en så otroligt stark underbar kvinna och blivande mamma som jag beundrar. Jag är så stolt över att ha en så fin vän som hjälper mig med allt, från en kram när jag är ledsen, mat i maggen när det kan behövas, fixa office på min dator till att lugna mig när jag har resfeber. Ja, allt som jag kan tänkas behöva mellan himmel & jord. Du är en människa med ett VÄLDIGT STORT HJÄRTA med plats för så mycket kärlek.



Jahapp....nu ska jag ge mig iväg igen....men jag kommer tillbaka som alltid!! Jag ska bara ut och stilla mitt äventyrsbegär lite grann.

Jag älskar dig! Kom ihåg, att när du ser upp mot himlen, står jag lite längre bort och ser på samma himmel!


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Komma ihåg dig?