Länge sen igen!

Publicerat: 2011-02-27
Klockan: 21:45:42
Ja här var det dåligt uppdaterat, det händer så mycket känns det som men ändå inget speciellt. Jag är väldigt trött hela dagarna nu och försöker mest hålla mig "flytande". Känns som att jag kommit in i världens trött period men jag försöker peppa mig själv att leva så "normalt som möjligt", energin tar dock slut väldigt snabbt!

Imorgon är det 3 veckor kvar, åh va vi längtar ♥

I helgen har det varit kalas för Thomas, vi har även haft besök av trollfamiljen, och jag har pluggat pluggat pluggat och pluggat!

Imorgon kommer min älskade man hem från sin "bajsmacka" på jobbet, åh det ska bli så skönt, blir alldeles varm i hjärtat ♥

Hörs snart igen!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Komma ihåg dig?