Nu vore väl en liten....

Publicerat: 2011-02-21
Klockan: 20:03:08
Uppdatering på sin plats ;-)

Nu har jag avverkat ett par underbara dagar i skolan, fått en släng av separationsångest (för att jag inte är där nästa gång). Jag har laddat med lite ny frisk energi för att fixa det absolut sista i skolan, det är 2 böcker som ska läsas och reflekteras plus en liten "sido" uppgift, sen är jag helt klar :)

Jag kan inte fatta att det är så nära, ska försöka bli klar så "snabbt" som möjligt så jag bara kan njuta och tänka på annat! Idag är det ju faktiskt bara 4 veckor kvar tills lillsessan ska komma, åh så spännande ♥

Det finns vissa saker som händer runt om kring mig nu som gör att tankarna och känslorna inte riktigt är på plats, vill inte skriva någor här, men jag vill uttrycka återigen min tacksamhet till de berörda som har ställt upp så mycket nu! Ni är fantastiska och ni vet vilka ni är ♥
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Komma ihåg dig?