På högvarv..

Publicerat: 2011-02-01
Klockan: 22:18:05
Går min hjärna just nu. Det har varit en lång dag idag med mycket som har hänt! Dagen började med en skön sovmorgon, sen skulle vi åka till Avesta för att kolla efter pyjamas till Lillskruttan/äta thaimat till lunch och hälsa på Emma!

Men det blev en tripp till Akuten med Fredrik som hade svårt att andas, farbror doktor hitta inge fel alls och dom testade allt möjligt, Fredrik blev hemskickad med att prova Bricanyl om det inte blir bättre ska han komma tillbaka! Trötta efter besöket på Akuten (som gick väldigt snabbt för en gångs skull) åkte vi förbi Emma på en snabbfika innan det var dags att åka hem! 

Jag åkte ut till jobbet för att hämta beställningar och sen såg jag att jag fått svar på fördjupningsarbetet, hade fått väldigt bra respons, men skulle "piffa" lite här & där, och det är precis vad jag hållt på med nu ett bra tag!

Hjärnan går som sagt på högvarv och jag skulle behöva sova, men ska gå ut på en liten promenad för att förhoppningsvis varva ner och kunna sova gott sen när jag kommer hem :) Godnatt ♥
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Komma ihåg dig?