Bland plaskande och glädjehopp..

Publicerat: 2012-01-18
Klockan: 22:42:43
Idag började vi med Ellie på Babysim steg 2, det var så roligt att komma iväg med henne efter juluppehållet på aktivitet igen :) Hon var pigg och glad, kul att träffa Mandisen och hennes föräldrar oxå :)

Har som jag skrev i förra inlägget varit en hel del tankar och dom gruttar jag stundtalt fortfarande runt i lite, men så får det vara. De senaste dagarna har jag dock haft lite flyt med bla ett "mio" ärende- köpte bordet tidigare som bara står (så missnöjd med färg) så vi var inne idag innan Babysimmet och kollade nytt, vi får byta och hittar vi inget annat som faller i smaken så får vi pengarna tillbaka, trots att vi monterat ihop det.

Jag fick även ett telefonsamtal igår av 2 trevliga snart färdiga Behandlingsassistenter som ville göra sitt examensarbete i sammarbete med mig, dom ville använda sig av information om "mitt liv" och skriva utifrån det- jätte spännande projekt här framöver :)

Annars rullar det på här hemma, vi har för tillfället ett nytt vardagsrumsgolv på plats, kakel och klinker i badrummet uppe, så nu är det bara resten kvar, nån dag till får vi stå ut, sen så :)

Idag har vi även byggt ihop tvättstugeförvaringsstorachablaketgrejen som gör att vi får undan det mesta som brukar ligga och skröpa :) skönt..

Älsklingen, Thomas och Peter sitter nere och spelar TP, det verkar gå si så där ;-) Ska nog gå ner och ta en kopp te och se hur det verkligen går :) Vi hörs!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Komma ihåg dig?