Det är som det är & det blir som det blir...

Publicerat: 2012-01-14
Klockan: 22:47:01
Hjärnan är fortfarande ur funktion och det är för mycket som rör sig i huvudet på mig, tror säkert att allt kommer lösa sig bra, om den ena dörren stängs så är det för att en annan ska öppnas! Vill inte gå in mer ingående på vad som händer,jag behöver grutta runt själv i allt och försöka att ta det lugnt i 2 veckor, innan jag tar ut nått i förskott, sen får vi se!

I torsdags hade vi lite kalas för Fredrik, vi bjöd på Tårta & Kaffe, hade besök av Fam Lundgren/Ziemann, Peter och Elin. Det var trevligt att bara vara hemma och mysa med kaffegäster hela dagen!

Igår jobbade Fredrik och jag och Ellie åkte ut till Karlsgården- för att mysa, dricka kaffe & snacka lite skit. Det är så underbart för nu är allt klart (Det som gjorde mig sååå lycklig i ett tidigare inlägg) Nu är det offentligt att min fina Elin har fått jobb som biträdande jurist på Glimstedts i Falun, Hon har köpt bil, och flyttar till Falun i februari ♥ Livet kan bjuda på många underbara överraskningar ibland!
 
Idag har vi haft besök av Fredrik föräldrar och bror, åt smörgåstårta & princesstårta för att fira Fredrik i efterskott :) Ellie var på bra humör och levde rövare som vanligt ;-)



Ellie fick en till tand inatt, så nu har nr 6 tand kommit, 4 uppe, 2 nere ♥

Nu måste jag sova, har jobbat kväll och imorgon jobbar jag en delad tur! Vi hörs- Ha en trevlig helg!
Postat av: Trulsa
2012-01-15 / 13:54:00

Det är nog bra ibland, att få grutta runt lite för sig själv, tids nog kommer man fram till lösningen på saker & ting som sker. Jag vet, är helt övertygad om att du kommer finna "ditt" svar. Det kanske bara behöver få gå lite tid.

Jag var så glad att ni kom ut till mig, att få se hur Ellie har utvecklats gör mig så stolt som gudmor.

Ja du vännen min, livet kan bjuda på överraskningar ibland, vilket det verkligen gjorde för mig. På en dag vändes alla planer upp och ner, jag är så lycklig att jag redan nu ska få leva min dröm. Jag är tacksam som har så fina vänner som du, som gläds så med mig :)

Pussa massa på prinsessan därhemma! Jag älskar er. Massa kärlek


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Komma ihåg dig?