Helgens bravader...

Publicerat: 2012-01-29
Klockan: 22:04:17
Fredagen bjöd på fika med Emma & Mandisen, eftermiddagen och kvällen spenderades hemma och på kvällen bjöd vi hit Peter på mat & efterrätt- det bjöds på Kött, kroketter & bea & till efterrätt Fruktsallad med glass och nougatsås. Trevlig kväll med trevligt sällskap!

  

Gott gott :)

Lördag förmiddag styrdes bilen mot Uppsala, Jag och Belliusen åkte hem till Fredriks föräldrar, där bjöds det på fika och sen lämnade jag Ellie där och åkte till Gränbycentrum för att träffa Hulda, det var jätte mysigt- vi shoppade, åt lunch och jag drack självklart en latte :)

Sen åkte jag tillbaka till Fredriks föräldrar och möttes av en glad Ellie. Det hade gått bra hos Farmor/Farfar/Farbror :) Vi fikade och snackade lite skit, sen styrde bilen vidare mot Sthlm, vi parkerade hos Fam nygren och där bjöds det på mycket mys & många härliga skratt :) Ellie fick även träffa morfar en stund, det uppskattade vi :)  

Här kommer lite bilder på Kläderna jag köpte till Ellie i Gränby:



2 Klänningar



2 Pyjamaser



En tröja & strumpbyxor



Body och Byxa



Å bäst av allt (enligt min smak) den här supersöta Onepiecen med rosor på :) älskar den, synd att den inte fanns i vuxenstorlek ;-) 

Måste bara tillägga att jag är väl medveten om att allt går i rosa, ha ha! Lollo skrattade när jag visade vad jag köpt till Ellie och sa att den här påsen kom från en mamma som sa att hon "inte alls kommer köpa massa rosa saker" :)

Efter myskvällen på österdals åkte vi till Bella för att låna en sängplats, det var mysigt att uppdatera varandra om livet och bara mysa. Imorse åt vi frukost tillsammans och sen åkte jag för att hämta Peter och vi började färden hem mot Dalarna. 

Det har gått bra med Ellie i helgen trots att det varit mycket för henne, hon sov dåligt natten till söndagen och var lite grinig, men sen sov hon nästan hela vägen hem och när hon vaknade var hon pigg & glad ♥ 

Här hemma avslutas denna helg med Wallander och en kopp kaffe :) Hoppas ni har haft en trevlig helg ?!

Imorgon kommer äntligen min fina man hem. Vi längtar efter dig ♥
Postat av: Sanna
URL: http://vaxkatten.blogg.se/ 2012-01-30 / 23:39:41

Haha, tänkte också på det där med rosa... ;-).


Postat av: Emma
URL: http://lurkas.blogg.se/ 2012-01-31 / 16:09:59

Sånna där pyjamaser har Mandisen med. :)


Postat av: Elin
2012-02-01 / 09:39:24

Rosa är bra :)



Onepiecen var jättefin!!!


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Komma ihåg dig?