Holy Macaroni...

Publicerat: 2012-01-20
Klockan: 20:52:26

Jag har fastnat för gamla uttryck som "gud i skruven, jösses amalia, holy macaroni, gud i puppula" mm, lite bättre kanske än alla dessa svordommar som flyger ur min mun ;-)

Jag glömde skvallra i förr förra inlägget om en till kul grej som kommer hända, jag har fått en tid så jag äntligen kan göra mina tatueringar :) Jag har dragit på det länge, först blev det graviduppehållet, sen fick jag tid, som inte blev av pga de tråkiga omständigheterna, sen har jag bara dragit ut på det, vem ska nu göra det tänkte jag, och nu är det bestämt och klart. Blir inte bara 1, utan 2 ;-) Fast en i taget såklart, jag som är sån klenis skulle nog aldrig klara av att göra 2 på samma dag :P

Nej nu blir det Fredagsmys med gotti gott, underbart sällskap, en förhoppningsvis rolig film och sen sova, jobbar hele helgen! Ha en trevlig helg ♥ 

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Komma ihåg dig?