Jag har inte så mycket..

Publicerat: 2012-01-31
Klockan: 22:35:10

Nytt att komma med ;-) Min man kom hem igår, det var så skönt. Vi har tagit tag i lite praktiska saker och när vi var klara med det igår så satt vi bara framför tv- slappade och snackade skit.

Idag har förmiddagen bjudit på en promenad tillsammans med grannen, sen har det varit bus och mys hemma med mina fina innan det var dags att åka på APT och jobba efter.

Trodde jag skulle jobba kväll imorgon, men pga sjukdom hoppar jag in i köket hela dagen imorgon istället, det blir kul, så nu måste jag sova!

Jag har byggt upp en ny kategori, så det kommer kanske bli lite rörigt i bloggen, ska se om jag kanske ska ha en sido blogg istället- läs mer under kategorin "Lisa mot ett sundare liv". Godnatt ♥

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Komma ihåg dig?