Ledig idag...

Publicerat: 2012-01-25
Klockan: 22:16:00
Egentligen skulle jag jobba nu på kvällen, men jag försökte byta bort mitt pass så jag kunde få följa med på Babysimmet med mina fina- jag förstår att det kanske inte alltid kommer fungera att vi är med båda två, men försöka kan man ju :) Det var riktigt roligt idag, provade på nya saker och Ellie var på strålande humör. Det känns dock att steg2 är 10 min längre, man är ännu mer trött och Ellie somnade nästan i vattnet på sluten ;-) ha ha!

Nu på kvällen har vi rensat och sorterat allt skräp (tro mig det är inte lite det blir efter en renovering-sjukt) så nu står det utanför garaget, imorgon kommer Andreas och kör bort det till tippen och han har även elektrikern med sig, så imorgon blir det klart.

När jag kommer hem från jobbet imorgon så ska vi städaoch sen kommer bilder. Nu ropar kudden ♥
Postat av: Sanna
URL: http://vaxkatten.blogg.se/ 2012-01-26 / 21:04:08

Var är dom utlovade bilderna...? ;)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Komma ihåg dig?