Lisa bland kastrullerna ;-)

Publicerat: 2012-01-22
Klockan: 22:01:41

Då var denna jobb helg över. Igår jobbade jag en delad tur, när jag kom hem på dagen så gosade och busade jag med Ellie och fick god mat och kaffe serverat av min kära man, sen iväg för att fortsätta arbetspasset. När jag kom hem på kvällen så kurade jag och Fredrik ner oss i soffan med ett glas vitt och en fin ostbricka, gött :)

Idag har jag jobbat i köket, så det har lagats mat hela dagen. Som vanligt när jag jobbar i köket så skramlar det i kastrullerna, musiken är på i bakgrunden och Lisa sjunger-skrattar och pratar för mig själv (tur att man kan stänga in sig) ha ha :)  

När jag kom hem väntade mina fina på mig och vi har bara tagit det lungt. Nu är det paus men annars kollar vi på Wallander. Vi ska ta en kopp te och sen ska iallafall jag sova, finns inte en chans att jag orkar kolla klart på filmen ;-) Hoppas ni haft en trevlig helg?! ♥

Postat av: e m m a ;
URL: http://emmahaa.blogg.se/ 2012-01-23 / 21:29:20

ja visst var de söta, hittade dem på weheartit.com så vet tyvärr inte vilken sida de är ifrån :)


Postat av: Sanna
URL: http://vaxkatten.blogg.se/ 2012-01-24 / 22:08:50

Skönt att få vara i köket lite så att du får variation i arbetet :)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Komma ihåg dig?