Puh!!!

Publicerat: 2012-01-26
Klockan: 22:36:35
Jobbat (längre än jag trodde) jag hade fel om passet, men men :) Efter jobbet fick jag massage, lyx att jobbet erbjuder det, skönt men nu har jag ont, känns som värsta träningsverken.

Hem för att äta/städa och piffa lite, renoveringen är klar, elektrikern var här idag och "knöt ihop säcken" :) Nu har vi bara lite småfix kvar som lite ljus tavlor mm, sen är det perfekt :) Nu kommer pics:



Vi börjar med en bild från köket, här är det renoverat sen tidigare men det nya är att det är en ny ho, aldrig mer en i vitt porslin :/ så nu har vi en traditionell stålho :)



Tvättstugan blev renoverad nu innan jul, det nya här är att det kommit en ny bänkskiva på plats, samt att vi har ett avloppssystem så vi kan spola vatten där inne :)



Här bjuder jag på en bild på halva badrummet uppe ;-) ha ha! Det är nämligen så att vi inte har fått in badkaret än, vi hade sån tur att vi fick ett fint av Fredriks föräldrar istället för att behöva ställa in det gamla ;-)

Lite inredning i det här så blir det toppen, får se om jag kan shoppa nått i helgen- det beror på hur mkt peningar det finns kvar nu efter jag har betalat räkningarna ;-)



I vardagsrummet har vi fått ett nytt fint golv som smälter ihop med hallen, inga trösklar, väldigt barnvänligt :) Har dessutom flirtat till mig vårt gamla vardagsrumbord som jag saknat, det fyrkantiga var för stort.



Vi har även fått in en liten matsalsdel, här kommer finmiddagar och fredagsmys garanterat bli en hit :) I vardagsrummet krävs oxå lite piff, fortfarande lite tomt på vägagrna, men det kommer snart upp lite canvastavlor på familjens lilla solstråle plus lite annat smått och gott ;-) Skönt att ha ett extra space där vi kan hålla en middag och få plats ( egentligen plats för 6 stolar men vi ville bara ha 4 framme)

Jaha nehe, nu har jag hållt min del av avtalet, du ska jag njuta av allt det fina medans jag betalar räkningar och passa på att berätta för min andra hälft om mina storslagna planer :) Godnatt ♥


Postat av: Emma
URL: http://lurkas.blogg.se/ 2012-01-27 / 14:38:38

Det blev kanon det där :) Mycket bättre än innan.


Postat av: Sanna
URL: http://vaxkatten.blogg.se/ 2012-01-30 / 23:41:39

Titta så tjusigt! :-) Den måste vi provköra nästa gång! ;-) Kramar


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Komma ihåg dig?