Rörande...

Publicerat: 2012-01-24
Klockan: 22:18:33
Rörigt är det hemma nu. Och ska jag vara ärlig så finns det knappt energi till att göra något åt saken, den energin vi har väljer vi att lägga på andra saker :)

Det är "klart" hemma nu (vi väntar bara på elektrikern) och jag lovar- det kommer bilder :P Andreas kommer tillbaka på torsdag för att städa upp lite, åka på tippen med massa skräp och förhoppningsvis har han med sig en elektriker.

Natten till idag var inte optimal, Ellie var vaken mellan 00.00 . 04.30 hon var jätte ledsen och mamma Lisa var otillräcklig, jag provade allt jag kom på men det hjälpte inte :/ Lilla pärlan. Hon har varit sådär nätterna då vi upptäckt en tand, men nu ser vi inget!

Vi var på BVC idag och hon sa att barn kan ha sånna perioder ibland. Kan vara att det varit mycket eller att någonting är "på gång" tex tänder eller en förkylning. Under dagen har doch pärlan varit på strålande humör och det hjälper faktiskt när man är jätte trött :)

Ellie hade växt lite på längden, men gått ner i vikt. Vi skulle inte bli oroliga utan hon misstänkte att det var för att Ellie är så aktiv- å det är ju sant- ungen är ju inte still 1 sekund, inte ens när hon sover ;-) Hon ville att vi skulle komma på en extra koll, så vi ser att det går åt rätt håll :)

Har jobbat ikväll och det har gått bra, trodde jag skulle vara jätte trött men jag fick lite ny energi av att komma dit :) Nu skulle jag dock kunna somna här i soffan, så det är dags att runda av och sova ♥
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Komma ihåg dig?