Den planerade spontaniteten...

Publicerat: 2012-07-29
Klockan: 23:21:01
Jag lämnade er sist med att jag och min andra hälft skulle planera om vi skulle vara spontana eller inte, det valde vi att vara och det resulterade i att gårdagen spenderades på Parken Zoo i Eskilstuna :) 
 
Det var jätte mysigt och det var bra väder, vi hade en toppen dag bland alla djur, karuseller och spel :) 
 
Dagen visar sig själv i dess bilder :) 
 
När vi kom hem och hade varvat ner, ätit och fått Ellie att somna så kom Bettan för att hålla ett öga & öra på Ellie en stund- så vi kunde åka till Restaurangen för att fira Emma, eftersom vi va sena så blev det efterrätt & kaffe för oss, men vi hade det riktigt trevligt :) 
 
Bettan berättade när vi kom hem att det inte ens kommit ett "pip" från Ellie, skönt att det gick bra :)
 

Dagen har för det mesta spenderats hemma med kaffe, mys, oväntat besök av Linda m familj, och skypsamtal med mamma och Thompa som njuter i England :) 
 
Jag har även varit nere på gymmet på en halvtimmes löpvända, skönt för själen ♥ Nu mina kära vänner, nu är det dags att sova :) 
 
 
Postat av: Sanna
URL: http://vaxkatten.blogg.se 2012-07-31 / 20:56:22

Jösses vad stor hon börjar bli Ellie. Även om man träffat henne nyligen så är det tydligare på bild :)
Bra beslut att åka iväg på utflykt!

Kram på dig


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Komma ihåg dig?