Semester vecka ett...

Publicerat: 2012-07-23
Klockan: 20:17:59
Så här har vår första semester vecka spenderats, förra söndagen åkte Jag, Fredde, Ellie, Thompa & Johanna till Rullsand, vi stannade i 2 dygn och där va det bara total avkoppling som gällde, vi hann med Furuvik en dag oxå, det var jätte trevligt.
 
På tisdagen "släppte" vi av ungdomarna vid tågstationen och sen åkte vi till Fredriks mormor och hälsade på i Söderfors, jätte mysigt! Efter det bar vi iväg till Uppsala där natten spenderades.
 
På Onsdagen stryrde vi bilen mot vackra Vaxholm där vi hade planerat date med våra vänner, vi åt gott, fika gott, snacka massa skit, och fivk åka på en "shoppingtur" jag fick nämlihen ett presentkort på en grym butik med massa smått & gott, med mig hem fick jag en fin skål och 6 kaffe koppar i härlig lila färg :)
 
Torsdagen spenderades hemma i lugn och ro för att även ladda batterierna inför fredagens party här hemma, Fredde lämnade Ellie hos Farmor/Farfar/Farbror och kom hem för att fixa det sista. 
 
Fredagens party blev väldigt lyckat och vi hade verkligen jätte kul, vi sjöng, dansade, drack & åt gott, tack mina fina vänner för en toppen kväll och för alla fina presenter (får lägga upp bild senare och visa) ♥
 
På lördagen kom Fredriks familj och lämnade finaste Ellie, vi grillade och satt ute och njöt av solen, det var skönt att höra att det hade gått så bra med Ellie, det va första gången hon "varit borta så länge" i en annan miljö än hemma, skönt att veta att det också fungerar :)
 
Gårdagen finns det inte mycket att berätta om, det var verkligen en slappdag här hemma på Looovestaigen, skönt med nån sån dag också :)
 
Idag har jag hunnit med Frissan, en tripp till Rockabillybutiken med Bettan som fixat klänning till onsdagen, sen har vi haft mysbesök av Elin ♥
 
Nu är det sista veckan kvar på semestern och det kommer hända massa skoj, så nu kommer det bli tyst här ett par dagar igen, men det får ni ta ;-) hi hi! 
 
Nu ska vi ta en "hejdå" kaffe med Peter som vi inte kommer träffa på jätte länge, sen ska jag vinna över min andra hälft i Skip-bo (idag igen) ha ha ;-) 
 
Ta vara på er & på varandra så hörs vi snart igen mina vänner ♥
 
Postat av: emma
URL: http://www.lurkas.blogg.se 2012-07-24 / 08:39:16

Nää fy fan, om man skulle bli nykterist kanske.. ;)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Komma ihåg dig?