Att hitta sig själv....

Publicerat: 2012-05-14
Klockan: 11:32:39
Det är mycket som pågår nu som ni kanske förstår, lite för mycket för min del. Jag har varit ganska ledsen dessa dagar, kännt mig förvirrad, arg och ledsen!

Jag blir arg på mig själv för jag glömmer saker, gör saker som jag inte "ska" och det jag "ska" göra görs inte, jag är inne i en fas då jag försöker lära mig att sluta döma mig själv, jag har verkligen fått svart på vitt hur elak jag är mot mig själv, men det är svårt att komma ur det hjulet, jag är hård mot mig själv-ibland utan anledning!

Att säga en sak är väldigt lätt, man att göra det och leva efter det är en annan sak! Jag kämpar och jag har mycket kvar. Jag vet att jag kommer klara det, jag har fantastiska redskap, men att hitta sig själv är inte det lättaste.

Jag är oerhört tacksam för mina fina vänner och framförallt min familj som "orkar med mig" just nu när jag knappt själv gör det.

Jag har en hel del att jobba på, bla måste jag bli bättre på att utesluta energibovarna, jag måste bli bättre på att säga stop, inte ta på mig för mycket, göra lite i taget (allt måste inte ske NU), och jag måste alltid komma ihåg att "hämta energi" jag är dålig på att återhämta mig och vara snäll mot mig själv!

Listan kan göras lång, men nu ska det jobbas på lite i taget! 

Kram ♥ 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Komma ihåg dig?