En toppenhelg...

Publicerat: 2012-05-20
Klockan: 22:49:07
Ja det har det verkligen varit. Igår åkte jag och finaste Elin till Vaxholm för att delta i Vidars fina Namngivningscermoni, det var jätte trevligt att få dela dagen med gullungen och alla andra :)

Elin och jag hade en trevlig resa, vi hann träffa Hulda en snabbis när vi skulle stanna för att äta på vägen hem :) Många skratt i bilen då bla stackars Roffe fick en smäll på ögonbrynet, vi körde fel trots gps som lurade oss mm!

När vi kom hem till Hedemora så fortsatte kvällen i trevlig anda, vi tog ett glas vin och snackade massa massa skit, nu har vi även planerat höstens bravader ;-) Så snart vi bokat ska jag skvallra :P

Imorse fick vi båda äntligen gosa med Ellie Bus ♥ Vi drack lite morgon kaffe och Elin for sedan vidare på möte i Västerås!

Jag och Ellie åkte till Avesta för att köpa ett par skor till henne, trodde det skulle bli en lugn mysig tripp till skokanonen, men neeeheee du- det blev det inte, pga konkurs så sålde dom ut allt, jätte billigt, så det var mycket folk, och hennes nya skor va riiiiktigt billiga ;-)

Tur att Ellie träffade en liten Ida i den långa kön som lyckades underhålla Ellie :)



Älskar denna bild från idag! Tokig mor & tokig dotter ♥

Hoppas ni haft en trevlig helg, det har jag haft :)
Postat av: Elin
2012-05-22 / 19:49:31

Jag hade en underbart rolig helg tillsammans med dig. Åååå vad jag kände att det saknas mig verkligen! Får vi snart göra om! och jag kan knappt vänta tills i höst!!!!

Jag älskar dig min fina vän! Du förgyller mitt liv!!!!!

Massa pussar <3


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Komma ihåg dig?