Fredagar är numera...

Publicerat: 2012-05-04
Klockan: 22:55:27

Bland de tuffaste dagar jag vet, Rehab drar igång så mycket inom mig, både bra och dåligt!

Idag var det som att komma dit och gå en käftsmäll, tufft men det behövs i mitt fall.

Kände mig alldeles gråtfärdig när jag åkte hem, ja som sagt tufft- MEN det går framåt- den här resan blir inte lätt!!!

Dagens positiva händelser har bl.a. Varit trevligt besök av våra pompisar från skogsbo, middag och kaffe besök av Peter och en fin Ellie som vaknade efter som sovit middag på strålande humör och pussat pussar & pussat på sin mamma- det är guld värt <3

Postat av: emma
URL: http://lurkas.blogg.se/ 2012-05-06 / 18:50:16

Får ses snart igen så tjejerna kan leka. :)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Komma ihåg dig?