Känslan av kaos...

Publicerat: 2012-05-10
Klockan: 21:29:33
Pågår inom mig nu, kan tänka mig att det lossnar en knut eller 2 imorgon efter Rehab, ser fram emot morgon dagen, nått är på G, något kommer släppa, I can feel it!

Idag har jag och min mysgurka haft en bra dag, dagen började med en välförtjänt sovmorgon (06.20) för mamma och pappa, tack älskade unge, sen åt vi frukost hela Fam Roos tillsammans innan det var dags för Fredde att jobba!

Ellie och jag åkte ner på Byn för att jaga 80 års present, köpa atjoprosit medicin (tills mitt nya recept är klart), strosa runt lite och bara mysa. Det var skönt att komma ut- bara vi ♥



När vi kom hem så gungade Ellie på sin nya fina gunga med "tuuuut" funktion, dockan ville också vara med i gungan :)

Lite senare på kvällen vankades det middag, självklart fisk eftersom Freddan inte är hemma ;-) så det blev potatis, spenat och lax. Mums! Har haft trevligt sällskap av en 1. väldigt social Thompa 2. en snäll kusinson :)

Bettan hörde av sig och ville "lämna en sak" hon kom in med ett fint paket till mig, 2 st jätte fina lyktor! 



Tack underbara människa, va go du är. Det gjorde verkligen mig jätte glad :)

Nu har jag gjort lite uppgifter inför morgondagen, så nu blir det lite tv tittande innan det är dags att sova. Godnatt mina vänner ♥





Postat av: Emma
URL: http://lurkas.blogg.se/ 2012-05-11 / 17:10:48

Hoppas du reder ut de tankarna som snurrar. :) Kram


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Komma ihåg dig?