Terapi i form av målning...

Publicerat: 2012-05-09
Klockan: 21:58:12
Tänk va målning kan frigöra tankar och känslor, har kännt mig lite off och vet att alldeles för mycket tankar och känslor ligger och gruttar runt, behöver ta tag i det och faktiskt släppa ut lite.

Jag målade altanen måndag i nästan hela dagen plus tisdag innan lunch, sen jobbade jag kväll igår. Det har tagit lite på krafterna men fint blir det :) Fick hjälp av snälla Peter som oxå målade, han behövde oxå lite terapi ;-) hi hi!

Idag försökte jag byta/ta bort mitt arbetspass, kände att jag behövde vara hemma, slappna av, vara själv, få ordning på papper och ringa några "måste" samtal, jag är inte riktigt klar men nu är några stenar borta från mina axlar och det är skönt :)

Nu ska en toktrött Liiiiiisa sova, natti natt ♥
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Komma ihåg dig?