Bye bye Påsk....

Publicerat: 2013-04-01
Klockan: 20:04:21
Jahapp, då var påsken finito- äntligen! Jag har jobbat hela påsk och varit utan min lilla pärla, så för mig gör det inget att påsken är förbi. Nu är min pärla hemma igen och jag kan inte må bättre ♥ Ellie har firat påsk med Fredde i Uppsala och dom har haft det riktigt bra :) 
 
Jag har som sagt jobbat. I lördags efter jobbet åt jag middag och drack kaffe med Peppe. Senare på kvällen åkte jag till Emma & hade myskväll i Avesta.
 
Idag har jag varit effektiv, städat hela huset, tvättat, handlat och gjort fint. Elin kom på välbehövlig kaffe & skvallerdate idag- lovely ♥
 
Nu ska jag läsa och dyka in i min nya bok "Etik & människans livsvillkor". Det är det nya kursen som börjar inorgon, kul :)
 
Ha det bäst....
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Komma ihåg dig?