Myshelg

Publicerat: 2013-04-29
Klockan: 07:27:07

Det här har varit en toppen helg, där jag och Ellie verkligen fått mysa med nära och kära.

I fredags kom Linda & Peppe till Hedemora, vi har slappat och myst. Lördagen bjöd på en cykeltur till stan och en mysfika där.

På eftermiddagen så grillade vi och åt gott. På kvällen kollade jag och Linda på film å tog det lugnt.

Helgen har gått så snabbt å när vi kom till söndagen så var det dags för dom att åka hem till Sthlm och jag och Ellie laddade om för 2-års kalas för Amanda i Avesta.

Elin, jag & Ellie tog sällskap dit och fick även njuta av lite tid tillsammans.

Som sagt en toppen helg har det varit för oss båda- tack våra fina vänner <3

Postat av: Emma
URL: http://www.lurkas.blogg.se 2013-04-30 / 22:25:06

Tack för att ni kom. Amanda blev så glad när jag berättade att ni skulle komma i morgon. Faaaan för kräkor alltså ! Måtte det inte vara magsjuka..


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Komma ihåg dig?