Min vecka...

Publicerat: 2013-02-26
Klockan: 23:11:16

Den här veckan har jag bestämt mig för att göra till "min vecka" denna vecka innebär en del stress men framförallt en stor dos press (på mig själv).

Denna vecka ska de 2 kurserna "avslutas" och bindas ihop med prov på torsdag. Är redan nu lite nervös- men det kommer nog gå galant som allt annat har gjort :)

Denna vecka vet jag även kommer bjuda på massa skoj, det får ni höra mer om sen ;)

Måste bara berätta om dagens roliga händelse. Då Ellie bara äter laktosfri kost så har jag 4 vällingförpackningar kvar, så jag tänkte att jag lägger upp en annons på bytes sidan i Hedemora.

Det absolut bästa va att jag fick svar av "munkbilen" (som btw säljer grymt goda munkar) jag fick ett erbjudande om att byta mot färska nybakade munkar.

Ni kan ju gissa vad jag svarade? Sjäääälvklart. Så på fredag åker jag å hämtar munkar, wihooo!

Idag fyller bästaste Thompa hela 19 år och vi tjuvstartade firandet redan igår med Thai mat som han och Johanna lagat och en god tårta, det var jätte gott :)

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Komma ihåg dig?