En rejäl omställning....

Publicerat: 2013-01-18
Klockan: 20:56:13
och en tuff start är va de senaste veckorna har erbjudit. Att börja plugga på heltid, jobba deltid, ta hand om hus och hem har varit en omställning, men det har gått bra, skönt att vara tillbaka på jobbet och kul att börja plugga.  
 
Absolut har jag varit trött och huvudet på väg att explodera av all information jag fått i skolan, starten har varit tuff och på 1 1/2 vecka har vi redan haft 3 stora inlämningsuppgifter, varav ett grupparbete, misstänker att dom vill se om vi klarar pressen ;-) skämt å sido!  
 
Blir faktiskt inte så mycket mer skrivet idag, för min lilla pärla är sjuk och jag är trött som jag vet inte vad och tänker passa på att sova så länge det varar. Hoppas ni får en trevlig helg ♥ 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Komma ihåg dig?