Resumé 2012

Publicerat: 2013-01-09
Klockan: 21:29:00
Som utlovat kommer nu en liten resume av 2012...
 
Tänk att 1 år går så fort och det har faktiskt varit jätte svårt att "tänka tillbaka" - vad hände egentligen?! 
 
Några av årets karameller har bla varit: 
 
♥ Ellie fyllde 1 år och fick ha sitt första kalas
 
♥ Jag & min vän Linda åkte till Mallorca för att njuta av en vecka i paradiset
 
♥ Jag och fina Elin njöt av en helg i Sthlm där vi bla såg "Dirty dancing" 
 
♥ Jag & mina kollegor drog iväg på en 24 h kryssning
 
♥ Träffade mamma
 
♥ Min fina Elin hade Examensfest & firade sin juristexamen  
 
♥ Roos/Falk/Brask åkte på semester med njöt av sommaren
 
 
♥ Min fina kärlek ♥
 

Nu siktar vi på att göra 2013 till ett bra år, detta år väntar många utmaningar & jag ser med spänning fram emot allt som kommer att hända ♥
 
 
 
 
Postat av: Emma
URL: http://www.lurkas.blogg.se 2013-01-09 / 22:10:47

Åren bara springer iväg. Vi får hoppas på att 2013 blir ett kanonår för både dej och mej.


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Komma ihåg dig?