Toppen helg...

Publicerat: 2013-03-17
Klockan: 22:31:52
I fredags så gick jag och Bettan ut på kvällen för att äta en god middag, ta ett glas vin och snacka massa skit på "Halvan" det var jätte trevligt att komma ut :) 
 
Lördagen spenderades med min pärla på stan på förmiddagen, vi gick på promenad och fönstershoppade lite. Sen efter lunch och vila så åkte vi till Falun för att njuta av en eftermiddag med Elin & Gustav, jätte mysigt :)
 
Idag så har vi haft besök av Emma & Amanda på förmiddagen, tjejerna busade och lekte och vi försökte dricka kaffe ;-) Sen blev det lunch och sova middag för min pärla!
 
När hon vaknade så blev det mys för hela slanten och sen åkte jag och jobbade. Skönt att vara back on track efter sjukdommar och annar som inte ville gå längs min väg :P
 
Det har med andra ord varit en toppen helg...Hoppas ni haft en bra helg?!
 
 
Bild från i fredags...Väldigt nöjd med hårfärgen och nöjd att jag har på mig annat än: svarta, vita, gråa eller lila kläder ;-) tjing!!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Komma ihåg dig?