Yeeeees!

Publicerat: 2013-03-28
Klockan: 21:21:14
Nu ÄNTLIGEN är 2 av mina kurser avslutade, idag var sista dagen och jag har skött allt jag ska, inom 2 veckor ska vi fått reda på betyg, men jag har fått höra lite och jag är förbannat stolt över mig själv :) Woop woop!
 
Kurserna som är klara nu är:  Vård och- omsorgsarbete 1 & Hälsopedagogik. Nästa vecka börjar vi läsa kursen "Etik och människans livsvillkor" - det ska bli riktigt spännande :) 
 
Nog om skola, herrejössesmajgaaaaad- tänk att en vecka går så jäkla fort?! Har inte bloggat på en vecka, men det gör inget ;-) Veckan har varit bra. Mycket jobb, sista fixet i skolan och en fantastisk helg som va. Jag & Ellie har njutit av massa "mor & dotter" tid, vi har pysslat, varit på marknad, gått på promenader, varit ute och lekt i solen. 
 
Ellie min lilla solstråle fick besök i helgen som hade med sig fina "peeeet" (paket) och när hon öppnat paketen så sa hon "mera mera" ha ha- min gófia! 
 
Idag har jag och min lilla pärla pysslat och de 3 äggen ni ser nedan har hon pysslat ihop till Farmor/farfar/farbror. Fredde och Ellie åker till uppsala för att fira påsk i helgen och själv ska jag jobbe, jobbe, jobbe :)
 
 
 
Önskar er alla en GLAD PÅSK ♥ På återseende! 
Postat av: Emma
URL: http://www.lurkas.blogg.se 2013-03-30 / 13:55:31

Va kul att det går så bra. :) Får höra mer ikväll.


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Komma ihåg dig?